rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 469   |   Dodanych dzisiaj: 1 299

Szukam dorywczej pracy.

Szukam dorywczej pracy.
Witam mam 32 lata. Poszukuję pracy dorywczej 2-3 dni w tygodniu. Wcześniej pracowałem kilka lat przy obsłudze sklepu internetowego oraz na magazynie. Posiadam prawo jazdy kat B. Po ...

DOM do zamieszkania ...

CENA:
995000


Zobacz

AUDI A4 B8 2.0 TDI 2 ...

CENA:
29900


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 553 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
INŻYNIERIA RZESZÓW S.A. zatrudni operatora żurawia samojezdnego. Praca w delegacji. Wymagania: uprawnienia operatora żurawia samojezdnego kategorii IIŻ bez ograniczeń. Kontakt: e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : dziś, 08:02 + czytaj więcej

Solvera Gawel Technology z siedzibą w Łące (k. Rzeszowa) zatrudni: Operatora maszyn z umiejętnością jazdy wózkiem widłowym. Specjalizujemy się w produkcji elementów złącznych. Miejsce pracy: Łąka k. Rzeszowa. System pracy: III zmiany. Obsługa maszyny i dowożenie wyrobów wózkiem widłowym. Mile widziane uprawnienia UDT. Oferujemy pakiet benefitów, m.in. darmowy dojazd do pracy, karty Multisport, finansujemy ubezpieczenie na życie i wiele innych. Aplikuj, skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Proszę od dodanie klauzuli RODO.

Dodane : dziś, 08:08 + czytaj więcej

Wyobraź sobie miejsce, w którym możesz uczyć, rozwijać się i oddychać. Miejsce, w którym edukacja ma znaczenie dla uczniów i dla Ciebie. Gdzie codzienna praca daje satysfakcję, poczucie sensu i energię, a nie wypalenie. Gdzie jesteś częścią zespołu, a nie tylko nazwiskiem w planie lekcji. Taka właśnie jest International WR School międzynarodowa szkoła podstawowa, która zmienia nie tylko edukację dzieci, ale również społeczny obraz pracy nauczyciela. Z troską, autentycznością i przestrzenią do rozwoju. Ludzie mają tu znaczenie - nasz zespół to nasza siła Tworzymy zespół nauczycieli, którzy są fantastyczni nie tylko zawodowo, ale i ludzko - pełni pasji, odwagi i serca do edukacji. To zgrana, wspierająca się społeczność profesjonalistów, którzy współpracują, dzielą się doświadczeniem i inspirują nawzajem każdego dnia. Nie udajemy jesteśmy autentyczni. Pracujemy w zgodzie z wartościami, z uważnością i świadomością celu. Stosujemy metody oceniania kształtującego, które wzmacniają ucznia i uczą go samoświadomości, refleksji i działania z sensem. Dajemy przestrzeń do rozwoju zarówno dzieciom, jak i sobie nawzajem. Uwielbiamy feedback wierzymy, że to on buduje zaufanie, rozwój i zdrowe relacje. Tworzymy kulturę ciągłego uczenia się, gdzie każdy niezależnie od doświadczenia może eksplorować nowe ścieżki, zadawać pytania i rozwijać talenty. Wsparcie to nie hasło to realność codzienności W naszej szkole działa wyjątkowy zespół wsparcia psychologiczno-pedagogicznego pełni empatii, doświa

Dodane : dziś, 08:13 + czytaj więcej

Zatrudnię mechanika samochodowego z doświadczeniem. Naprawa samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności. Telefon 661284405

Dodane : dziś, 08:31 + czytaj więcej

Zatrudnię elektromechanika z doświadczeniem. Naprawa samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności. Telefon 661284405

Dodane : dziś, 08:32 + czytaj więcej

Biuro rachunkowe Prestige Office zatrudni Asystentkę / Asystenta ds. księgowych ze znajomością programu Optima. Praca w centrum Rzeszowa na pełen etat na umowę o pracę. Do głównych zadań należy wprowadzanie faktur, pomoc i wsparcie księgowej w zakresie obsługi spółek i JDG. Szukamy osób z potencjałem chcących rozwijać się w kierunku samodzielnej pracy jako księgowa / księgowy. Szczegóły pod numerem telefonu: 508-039-133

Dodane : dziś, 08:41 + czytaj więcej

BIURO RACHUNKOWE PRESTIGE OFFICE sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem zatrudni do swojego biura w Rzeszowie na stanowisku: Księgowa / Księgowy Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Szpitalna 1, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę księgową (pełna księgowość) naszych klientów, zapewniając zgodność z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami firmy, dbając jednocześnie o jakość i profesjonalną obsługę klienta. Oczekiwania: • doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości, • aktualna wiedza z zakresu obowiązujących przepisów podatkowych, • praktyczna znajomości ustawy o rachunkowości, • biegła znajomości pakietu MS-Office, • znajomość programu Comarch ERP Optima, • umiejętność pracy zespołowej, komunikatywności, samodzielności, Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat, • wynagrodzenie od 6 000 zł do 8 000 brutto (w zależności od doświadczenia), • dodatkowy system premiowy oraz pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, ZZFŚS) • podwyżki wynagrodzenia na Nowy Rok • samodzielne stanowisko w dużym profesjonalnym zespole, • wdrożenie i wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów, • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez cykliczne szkolenia finansowane przez pracodawcę, • nowoczesne biuro z dogodnym dojazdem i komunikacją miejską w centrum Rzeszowa. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aktualnego CV. Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarz

Dodane : dziś, 08:41 + czytaj więcej

Firma z długoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz imporcie sprzętu sportowego poszukuje informatyka administratora sklepu internetowego. www.ss24.pl, www.waterrower-polska.pl, www.sonifit.pl Wymagania: - praktyczna wiedza w zakresie zarządzania sklepem internetowym, - znajomość PHP, SQL, MYSQL, HTML, CSS, REST API, JSON, OOP, JQUERY, JS, - doświadczenie przy pracy z plikami XML, - znajomość systemu Windows i pakietu MS Office / Libre Office (w szczególności EXCEL / Calc), - nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i usprawnień, - znajomość wybranego programu graficznego do obróbki zdjęć i tworzenia grafik reklamowych, - dobra organizacja czasu pracy własnej i członków zespołu, - język angielski w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową z firmami zagranicznymi. Zakres obowiązków: - weryfikowanie poprawności danych z plików produktowych, - integrowanie ofert sklepowych, - wstępna analiza błędów, - wsparcie techniczne, - praca nad usprawnieniem procesów integracji, - obsługa sklepu internetowego, - praca z dużymi bazami danych oraz ich aktualizacja, - komunikacja z firmami zagranicznymi, - tłumaczenie instrukcji technicznych, - tworzenie stron internetowych, - wprowadzanie nowych marek na rynek polski. Mile widziane: - znajomość sklepu SKY-SHOP, - znajomość LARAVEL + VUE lub innego frameworka, - umiejętności techniczne umożliwiające pomoc przy serwisie sprzętu sportowego, - znajomość SUBIEKT GT oraz SFERA.

Dodane : dziś, 09:03 + czytaj więcej

Zatrudnię pomocnika przy montażu okien praca stała więcej informacji pod numerem telefonu 781782672

Dodane : dziś, 10:16 + czytaj więcej

Zatrudnię montażystów stolarki okiennej praca stała więcej informacji pod numerem telefonu 781782672

Dodane : dziś, 10:16 + czytaj więcej

Jeżeli lubisz kontakt z ludźmi oraz chętnie zdobywasz nowe kompetencje, Jeżeli masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, Jeżeli szukasz dodatkowego zajęcia z elastycznym grafikiem i atrakcyjnym wynagrodzeniem, ...to mamy dla Ciebie idealną ofertę. Oferujemy: - Pracę dodatkową - już 30 minut do 1 godziny dziennie wystarczy, aby osiągnąć wysokie wynagrodzenie - Atrakcyjny system wynagrodzeń - Elastyczny czas pracy - możliwość pracy w godzinach popołudniowych - Pracę w 100% zdalną Zakres obowiązków: - Telefoniczny kontakt z klientami - Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami - Prowadzenie podstawowej dokumentacji rozmów Wymagania: - Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (warunek konieczny) - Dobra dykcja i przyjazny ton głosu - Profesjonalizm i zaangażowanie Jeżeli chcesz w prosty sposób zwiększyć swoje dochody i pracować w elastycznych godzinach, dołącz do naszego zespołu. Aplikuj już dziś!

Dodane : dziś, 10:29 + czytaj więcej

Szukasz pracy pełnej wyzwań i satysfakcji? Dołącz do zespołu on House! Jesteśmy prężnie rozwijającym się biurem nieruchomości, które łączy doświadczenie i nowoczesne, nowatorskie podejście do pośrednictwa. Naszą misją jest wspieranie klientów na każdym etapie transakcji, budowanie trwałych relacji oraz zapewnianie najwyższej jakości usług. Dlaczego warto pracować z nami? - Możesz liczyć na elastyczny czas pracy - dopasujesz go do swoich potrzeb i możliwości. - Pracujesz na zasadzie współpracy B2B lub umowy zlecenie, co daje Ci pełną niezależność. - Wspieramy Twój rozwój dzięki szkoleniom, mentoringowi i nowoczesnym narzędziom. - Masz możliwość osiągania wysokich zarobków - nasi najlepsi agenci zarabiają kilkanaście tysięcy zł miesięcznie i więcej! - Pracujesz w zespole z partnerską atmosferą, w której zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu. Jakie będą Twoje zadania? Prezentacje nieruchomości klientom oraz kompleksowa obsługa transakcji. Budowanie trwałych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Aktywne poszukiwanie rozwiązań, które spełnią oczekiwania naszych klientów. Kogo szukamy? Osób pełnych energii i zaangażowania, które chcą się rozwijać w branży nieruchomości. Przedsiębiorczych, samodzielnych i zorganizowanych. Posiadających wysoką kulturę osobistą i umiejętność nawiązywania relacji. Z doświadczeniem w sprzedaży lub obsłudze klienta - będzie to dodatkowy atut! Gotowych na pracę w elastycznych godzinach oraz działanie na własnej działalności gosp

Dodane : dziś, 10:30 + czytaj więcej

Dołącz do zespołu onHouse i rozpocznij swoją przygodę w świecie nieruchomości! Szukasz możliwości, by rozwinąć skrzydła i zdobyć doświadczenie u boku ekspertów? W onHouse damy Ci szansę na dynamiczny rozwój w przyjaznym i wspierającym środowisku. Twoje zadania: Wspieranie Agenta w obsłudze klientów. Tworzenie i aktualizacja ofert nieruchomości (opis, zdjęcia). Organizacja spotkań i przygotowywanie dokumentów. Kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. Udział w działaniach marketingowych i analizie rynku. Szukamy Ciebie, jeśli: Pasjonujesz się branżą nieruchomości. Jesteś zorganizowany/a i zwracasz uwagę na szczegóły. Lubisz kontakt z ludźmi i budowanie relacji. Znasz podstawy obsługi MS Office i CRM. Masz pozytywne podejście i jesteś gotowy/a na nowe wyzwania. Co oferujemy? Rozwój zawodowy u boku najlepszych ekspertów. Szkolenia, mentoring i realne perspektywy awansu. Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie. Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon). Przyjazną atmosferę i elastyczne godziny pracy. Jak aplikować? Wyślij CV i kilka słów o sobie na adres: [użyj formularza kontaktowego] W tytule wiadomości wpisz: Rekrutacja - Asystent Agenta ds. Nieruchomości. Nie czekaj! Wejdź z nami na ścieżkę sukcesu w dynamicznej branży nieruchomości!

Dodane : dziś, 10:30 + czytaj więcej

Poszukujemy kreatywnej osoby, która wesprze w codziennej pracy dział księgowości Twoje zadania: wprowadzanie danych do systemu księgowego Optima, księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych, wsparcie działu księgowości w bieżącej pracy. Nasze oczekiwania: mile widziane doświadczenie w dziale księgowości podstawowa znajomość przepisów podatkowych, dobra organizacja pracy, chęć nauki i rozwoju w obszarze księgowości, znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel), zaangażowanie i dokładność. Co oferujemy: stawkę godzinową od 30 pln brutto , przyjazną atmosferę w doświadczonym zespole, możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dziale księgowości w firmie produkcyjnej, Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres:[użyj formularza kontaktowego]

Dodane : dziś, 11:21 + czytaj więcej

Dołącz do jednego z liderów branży szkoleniowej GastroInvest Group. Miejsce pracy: Rzeszów / praca stacjonarna Jesteśmy jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem oraz poszerzaniem zakresu naszych działań, poszukujemy osób, które z energią i zaangażowaniem dołączą do naszego zespołu administracyjnego. Kogo szukamy? Osób odpowiedzialnych, dobrze zorganizowanych i pełnych entuzjazmu do pracy administracyjnej, które odnajdują się w dynamicznym środowisku i cenią sobie rozwój zawodowy. Zakres obowiązków: - przygotowanie bieżącej dokumentacji biurowej, - tworzenie prostych projektów graficznych (np. posty do mediów społecznościowych- Canva), - pomoc w przygotowywaniu dokumentów do dofinansowań dla klientów, - organizacja pracy biura, - obsługa wysyłki paczek oraz materiałów szkoleniowych. - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy - zamawianie materiałów biurowych i artykułów codziennego użytku - umawianie i organizacja spotkań, konferencji i podróży służbowych - przygotowywanie pism, raportów, zestawień i prezentacji - segregowanie i przekazywanie korespondencji odpowiednim osobom Czego oczekujemy? - dobrej znajomości obsługi Canvy i mediów społecznościowych, - wysokiej precyzji, dokładności i kultury osobistej, - umiejętności pracy w zespole, który rozwija się w szybkim tempie, - radzenia sobie pod presją czasu oraz dobrej organizacji pracy własnej, - nienagannej prezencji. Proces rekrutacji: Etap 1: Przedstawienie warunków i k

Dodane : dziś, 11:21 + czytaj więcej

Strona 35 z 37
zamknij
Zamknij